• OZENGROUP
  • OZENGROUP
  • OZENGROUP
  • OZENGROUP
  • OZENGROUP

Bakım Teknik

  • Alışveriş merkezinin, sıhhi tesisat ve yangın tesisatları, yürüyen merdivenleri, havalandırma, ışıklandırma ve aydınlatma, elektrik, elektronik, inşaat, gibi hususlarda dijital ortamda durumların takibini yaparak gerekli görüldüğünde acil müdehale yapılmalıdıri,
  • Varolan veya yeni eklenen sistemlerin devamlılığı ilk yapıldığı günkü gibi çalışır olmalıdır,
  • Bakımları, onarımları iyi yapılmayan alışveriş merkezleri her geçen gün popülerliğini kaybeder. Bu da zamanla imaj zedelenmesi ve müşteri kaybı anlamına gelmektedir.
  • Önleyici yaklaşımlar; bakım için harcanan masrafları en aza indirerek tasarruf sağlar,
  • Personelin teknik ve pratik eğitimi periyodik olarak güncellenmeli ve sistemlerin kalite seviyesini en üst düzeyde tutulmalıdır,
  • Departmanlar arasında ki haberleşme kesintisiz olmalıdır,
  • Alışveriş merkezi yönetiminin sorumluluğu altında olan bakım, onarım konuları 7 gün, 24 saat gerekli beceriye sahip teknik personel tarafından sürekli takip edilmelidir,
  • Bakım, onarım işlemlerinin taşeron firmalara devrinin sakıncaları göz önünde bulundurulmalıdır,
  • Yapılacak olan işlerin bir listesi oluşturulmalı ve bu listenin eksiksiz olarak tamamlanması sağlanmalıdır,
  • Arşiv işlemleri sürekli güncel ve düzenli olmalıdır.